[Epitesz-barkacs] Dilaticos osztas esztrichmezobe

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jan. 20., K, 15:19:03 CET

osszesen 70m2, azt azert mar kell dilatalni, plane hogy futott beton. es
ugy kell, hogy a dilatacio ne menjen at a fal alatt. es jo lenne ha fal
mellett menne, hogy a padloban ne legyen dilatacio. igy mar osszeall miert
van az egesz kuzdes. es emiatt fontos lesz hogy a dilatacio oda essen ahova
kell. fel kell rajzolni a falra is, es zsinorral ellenorizni betonozas
kozben.

Vajk