[Epitesz-barkacs] Dilaticos osztas esztrichmezobe

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2015. Jan. 20., K, 16:18:28 CET

Hát, ha nem padlófűtés és 30x60-as járólap lenne lerakva, egyet is értek!
Viszont emiatt muszáj a falak külső élén kialakítani előre a dilatációt.
Mivel a gipszkarton könnyű, nem hinném, hogy emiatt sérülne az amúgy
vastag, 7 cm-es esztrich. Az aljában lesz háló, arra kötik a fűtéscsöveket.
A tetejére nem akarok, elvben nem is kell...