[Epitesz-barkacs] Padlaster/padlasszoba hoszigetelese

Dukai Zoltan dzoltan.listak at gmail.com
2015. Jan. 29., Cs, 11:35:46 CET

Koszonom mar az eddigi valaszokat is!
A terdfal kifejezes az en szotaramban nem szerepelt, fogalmam sem volt,
hogy tudok rakeresni :)

Mindenkeppen homlokzatra 15 vagy 20 cm szigeteles kerul kivulrol.
Ezt kellene a cserep reteg alatt bekanyarintani es hasonlo hoszigetelsi
kepessegu reteget vegigvinni a mennyezeten.

A teto jelenlegi formajaban maradegyelore, amennyiben az anyagi keretek az
iden nem teszik lehetove, hogy leszedjuk teljesen es ujraacsoljuk.
Az also szintet szeretnenk lakhatova tenni oszig.
Ha belefer, akkor tetot leugrik, kisebb modositasokat is szeretnek a
terdfalakon, mert a teto kozepvonal tulsagolan oldalra van tolva, ettol
egyik oldalon tyukol magassagu szobak vannak. Szeretnem feljebb falazni a
terdfalat es uj koszorut onteni a tetejere.

Csaladi hazbol okulva, arra hajlok, hogy legjobb lenne pl Ytong fodemet
epiteni a gerendak ala, valahogy igy:
http://csaladihazepites.com/wp-content/uploads/2010/02/ytong_epitesi_rendszer.jpg

Sima lamberias/hungarocelles szigetelesnel tul nagy az athallas az emeleti
szobak kozott. Ezt szeretnem elkerulni.