[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 8., Sze, 20:17:05 CEST

Sziasztok!

Tudtok ajánlani nekem olyat, aki hajlandó felmászni a tetőre, cserepeket
helyrerakosgatni? Nincs elég, szóval lehet, hogy egy aránylag különálló
felületről le kell szedni, az összetörtek helyére kellene rakni, oda meg valami
másmilyet is lehet. Ennél, ami van, csak jobbat lehet kapni, az tuti.

(Sajnos a viharnak volt egy olyan pár perce, amikor istentelen erejű szél jött.
Volt olyan cserép, ami oda volt kötözve, de a felét akkor is letörte valahogy. A
buszmegállóba is odadöntött egy fát, meg a közelben sok más fát is letört.  A
szomszéd kéményéről a koracél sapkát is idefújta. Meglehetősen átrendezte a
környéket, állítólag valami kis kavar is volt, nem csak simán szél. Nem mentem
ki megnézni, mert olyan tömegben zúdultak le a cserepek, hogy életveszélyes lett
volna. Pár üveget is betörtek itt-ott.)