[Epitesz-barkacs] tetofedo

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Júl. 8., Sze, 21:11:01 CEST

Pont autóval jöttem befelé a 15. kerületen át, olyan volt mint valami
katasztrófa-filmben. Egy darabig csak kerülgetni kellett a leszakadt
hatalmas fa-részeket, aztán már volt nem egy, ami pont előttem zuhant az
úttestre. De akkora falatok, ami az egész úttest-szélességét kitölti.

Érdekes, hogy már vagy 5 napja ott volt az előrejelzésben, hogy ma
csapadék várható, de erre nem számítottam.

Gábor