[Epitesz-barkacs] tetofedo

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
2015. Júl. 8., Sze, 21:59:49 CEST

Pont a klimabol a felrobbant kondit szedtem ki, es mint a filmekben, hogy
gyerunk mar!!!az aranyert ne menj vissza!!!
de meg ezt a kis dolgot megmerem benne ohmmerovel, az eg mar regota vihart
jelzett, valami furcsa sav volt allatta mindenhol, nem tudom, a por amit a
szel visz?
Aztan amikor hirtelen berobbant a szel, jott a menekules.