[Epitesz-barkacs] tetofedo

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Júl. 9., Cs, 03:25:53 CEST

Mégis mi lett?

Beáztál? A te üvegeid törtek be?

Nálam a terasz két részből áll, a külső az félig fedett, és ott van a
nyílás a külvilágra, a belső az meg a lakás felől, az teljesen fedett.
Kb. 5-6 éve tökölök ezzel a terasz csinálással, valahogy nem igazán áll
nekem kézre :) Lényeg az, hogy a külső rész eléggé jól le van
vízszigetelve, viszont a belső egyáltalán nincs. De nem is volt eddig
gond, a terasz dél felé néz, ha eső esett, az csak esett, nem volt
probléma, ha vihar volt, az meg észak felől szokott fújni, akkor csak a
dolgozószobám ablaka alatt ázik be. De ilyen intenzív dél felől verő
vihar, hogy így beverjen a terasz belső részébe, az eddigi években nem
volt, idén meg már a második.

Gábor