[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 17:22:56 CEST

Cser Tamas wrote:

> nekem 1990-ben még volt, de egy kisebb kár utáni "mikroháború"
> ( nem akartak kárt fizetni, amikor nem vettem be a hazugságukat,
> kitaláltak egy másikat,
> majd nagy nehezen mégis fizettek, aztán én mondtam fel.... )

Engem az ilyen háborúk a sírba döntenének, elkerülöm ezeket.

> szurkolok Neked

Köszönöm. Végülis most már nem vagyok betojva. Ha mégse csinálná meg senki, 1-2
nap pihenő után talán újra alkalmas lesz a lábam arra, hogy felmásszak. Asztalon
kipróbáltam, hogy tényleg azonos osztású és méretű az újonnan vett cserép, csak
az nem frankó, ha fölötte van régi. Alatta tök jó. De ha úgy alakul, hogy
végülis fölötte is kell legyen, az a megoldás, hogy a régi cserép alsó felén
lévő kiálló részt le kell flexelni gyémánttal, vagy el kell tűrni a rést, és
valamivel betömni.

Van a tetőnek egy olyan része, ahol a lekötözések után malterral betömködtem a
vizszintes réseket. Szinte kivakoltam egy derékszögű háromszög-szerű szelvényben
ezt a részt, mert hogy a teherautó idejövetele és lerakodás után derült ki,
mennyire szar cserepeket hoztak Békéscsabáról. (Ez a 80-as évek elején történt.)

Ez a rész, amit így kipacsmagoltam, sohasem sérült meg, pedig ez az északnyugat
felé néző oldal, ami elsőre kapja a legnagyobb szélrohamokat. Csak egy baj van:
nem fejeztem be. Akkor volt egy leeséses balesetem, egy évig voltam
használhatatlan.

De hogy sohasem fejeztem be, akkor sem, amikor fizikailag alkalmas voltam már
rá, az már több a soknál. :-) Ennek a büntetése jött most el.