[Epitesz-barkacs] tetofedo

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Júl. 9., Cs, 19:51:08 CEST

Én emlékszem a gyerekkori házunkra, nagyapám ugyan nem volt kőműves, de
minden (vagy minden második?) cserép le volt kampózva, és igen, erős
cementes malterral végig volt kenve minden sor belülről. Csak néhány
helyen volt kihagyva, hogy ott föl lehessen húzni, ha kell. Szerintem
még ma is az a cserép van rajta.
pi