[Epitesz-barkacs] beton az erkelyen

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 10., P, 13:27:05 CEST

Pataki István wrote:
> Lehetséges, hogy vasakat látok rohadni benne? Mert akkor jó lenne
> szakemberrel megvizsgáltatni a beavatkozás előtt.

De előtte feltépni az összes műanyagot, hátha csak kis helyen van ez a rondaság.
Addig is legalább kicsit alátámasztani, ha van hova. Már pár vastagabb fa
(aminek nem jön létre kihajlása, szóval nem gerenda) is adhat annyi biztonságot,
hogy némi terhet átvesz.

Szerintem itt az történhetett, hogy lejutott a víz a réseken, aztán felfagyott,
és ez ismétlődött az évek során. De a cement kispórolása is eléggé valószínű.