[Epitesz-barkacs] Beazas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 14., K, 12:17:40 CEST

Most jöttem rá, milyen jó ez a kis olcsó konica-minolta lézerprinter.
Használnom kellett, lenyitom, benne a papírok xará ázva, nem is simán vízzel,
hanem valami mocskos, barnás lével. Nna - gondoltam - vehetek új printert.

De azért kivettem a szétázott papírokat (a belső felük, ami a printer belsejében
volt, az volt szétázva), és bekapcsoltam. Jól viselkedett. Aztán print. 3
példány kellett, a középső alja vizes lett, de nem belül, hanem fenn, miután
kijött, fent volt egy zug, ahol megrekedt a víz, és beleállt a papír. Azt
kitörölgettem. A nyomatok tökéletesen jók lettek, mintha nem is ázott volna be a
printer.