[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 11., Szo, 01:49:17 CEST

Pataki István wrote:
> Akkor lehet, hogy át kellene írni az önkormányzati szabványokat?

??? Csak nem ezt is (faültetés mikéntjét) szabályozza valami önkormányzati
szabvány? Létezik egyáltlalán ilyen? Szerintem az önkormányzatoknak semmiféle
szabványalkotó joga nincs.

Ellenben valakivel beszélgettem (fura módon tőlem kért tanácsot szín-ügyben, ez
teljes képtelenség), szóval említett valami települési izéhez kell beadandó
valamit, mert hogy van ilyen TANÁCS itt is. Beleillik-e a környezetbe az
építmény. Meg hogy a forma és a szin számít. Az asztalon koppant az állam. Mi
van???

Csak nem az van, hogy pl a baumit által ajánlott színskálából a szabályok
kizárnak kódokkal jelölt szineket? Vagy az van, hogy egy huszadrangú előadó a
saját ízlésvilága szerint eldönti, hogy egy adott helyen milyen színek
engedélyezettek? Netán az, hogy ha a szomszédom előbb festette hupirózsaszínre a
házát, akkor nekem ahhoz már muszáj alkalmazkodnom? Agyrém bármelyik verzió!