[Epitesz-barkacs] Alu L-profil terhelhetősége?

Viktor Fuzesi fuzvik at gmail.com
2015. Jún. 16., K, 07:57:19 CEST

Anélkül, hogy lenne időm hirtelen belemelyedni, kicsit azert belevau:
Ciklikus a terhelés, vagy statikus?

Kb. Felsoroltak mar a kepleteket ugy latom, de figyelembe kell venni, ha a
terhelés nem statikus,
akkor veges kifaradasi határa van az alunak, főleg ha valtozo az amplitudo.

Én vmi item vagy bosch szerkezeti profilt használnék, semmiképp nem
L-profilt,
mert helyi megfolyások elofurdulhatnak a csavarodas miatt.

Acel joval egyszerubb tortenet, nem johet szoba?

Persze ha vmi hazibarkacs megoldasra kell, nem az agy fele logatni egy 50es
plazmat
akkor tokmindegy:)

Olvasmany:
http://www.szt.bme.hu/phocadownload/szakmernoki/1_felev_2012_tavasz/eloadasok/aluminium/Alumnium%20ea%203.pdf