[Epitesz-barkacs] Horony vakolás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jún. 20., Szo, 18:03:51 CEST

Zoltán Ottó Szabó wrote:
> Igen,de az 1.800,-Ft/fm árat azért igen csak magasnak tartom. Normál
> méretű előszobában 43.200,-Ft csak a horonyvakolásra.
> A vakolást 2.000,-Ft/m2 áron csinálná,ezt még elfogadhatónak látom.

Úgy lehet ez valahogy, hogy ha ezt a dzsuva melót valaki szívesen csinálja, és
profi is benne, akkor kialakul az ár az idők során. Minél többen keresik meg,
annál jobban emeli az árat addig, amíg még elég munkája marad, tehát el tudja
végezni, de nem gebbed bele. Ez más, piszkos munkára is érvényes, ami némi
szakértelmet is igényel (én már csak tudom :-) ). Idővel a helyiek (akik az
adott országban születtek, meg a szüleik is...) az ilyesmit el se hajlandók
végezni, akkor lehet, hogy kevésbé emelkedik az ár.