[Epitesz-barkacs] Horony vakolás

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Jún. 22., H, 09:31:12 CEST

Vajon átlagosan mennyi idő lehet egy méternyi ebből a munkából?

Lehet, hogy én eltökölnék vele fél órát, de egy szakinak vajon mennyi?
Az anyagbeszerzés költségét be szokták tudni az anyag árába (tényleg,
ebben benne van az anyag?), és akkor fel kell cuccolni a szerszámokat
(vagy az külön tétel az ajánlatban), kikeverni a maltert, hogy várni
kell-e vele azt nem tudom, talán előkészíteni a felületet, hogy amit a
villanyszerelő összedisznólkodott, használhatóvá váljon, pormentesíteni
(nedvesítés), bedobálni a maltert, várni hogy meghúzzon, simítani,
javítani ami nem jól sikerült, takarítani a szerszámokat, munkaterületet?

Régen csináltam ilyet, meg nem tudom ebből a listából mit nem szokás
megcsinálni, ezért kérdezem.

Gábor