[Epitesz-barkacs] Csőátmérő növelése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Már. 6., P, 15:57:50 CET

Vajk Fekete wrote:
> az egyszeru csoveken lukak szoknak lenne es ilyen rugos sasszeget
> lehet beletolni keresztbe..

A súlyzók (mármint a nagy, amivel nyomás, szakítás történik) mindig olyanok,
hogy a rúd két végén csapágyazott cső van, mert el kell tudnia a rúdnak forogni
úgy, hogy a súlyok nem forognak.

Ezeknél körbe horonysorozatok vannak, ha jól emléxem, és az a szerkezet, ami
odaszorítja a súlyt a vállhoz, ezek valamelyikébe beakad, aztán rövid szakaszon
menet szorít.

A kis kézisúlyzókon menet szokott lenni, asszem 24-es (meg kéne mérni).

A kettő között van sokféle, amik nem kell, hogy csapágyazottak legyenek, pl
fekvenyomó is asszem ilyen. Ott nem tudom, mi a megoldás, de láttam már olyat
videón, hogy semmi rögzítés, és kis hiba esetén csúszik is le a súly.

ezt a sasszeges módit súlyzónál még sose láttam alkalmazni.