[Epitesz-barkacs] Csőátmérő növelése

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2015. Már. 6., P, 16:04:50 CET

Az egyszerűbb rudakon gyakori az a rögzítési megoldás, hogy van egy rugó,
ami kicsit kisebb átmérőjű a rúdnál. A rugó két vége nincs levágva, hanem
kilóg oldalra és fülként vissza van hajtva. Ha ezt így összeszorítod, akkor
széttekered a rugót, aminek így a belső átmérője megnő akkorára, hogy rá
lehessen csúsztatni a rúdra.

Szabolcs