[Epitesz-barkacs] Fw: Gáztűzhely

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Már. 17., K, 09:05:33 CET

Hejj, ezt nem tudom miert nem lattam.

Nekem Ariston van. Egy ilyen allitashalmaz/brainstorming kovetkezik,
mindenki ossza be maganak

 - az aristont annyira nem szeretem, ismeros hutovel, mosogeppel szivott
sokat
 - 8 eve van meg, hibatlan
 - a muocska (regies) ph 640 fozolap es hozzavalo suto
 - a fozolap nagy bukta. 60 szeles, azt hittem akkor minden jol elfer
rajta. ilyen sarkara allitott rombuszban vannak az egok. ez halalos. a negy
sarka igy holtter teljesen, viszont ha felteszel ket kozepes labast, akkor
mas mar nem fer sehova.
 - a pici lang a leghatso, ha elol van valami nagy akkor hatulra a kicsit
csak valami manipulatorral tudod feltenni
 - a szikraztatoja azota is szuperul mukodik.
 - a suto nagyon jol mukodik, van rajta pizza allas
 - a tuzhelyen van wok ego, haromsoros brutal teljesitmenyu tuzhanyo, van
amikor jol jon
 - a suto alapvetoen kettekeros, uzemmod es hofok, de van egy harmadik, ami
kb egy vadaszgep muszeregysegre hasonlit. egyetlen tekeroje van, ez
kihuzva, benyomba, helybenhagyva, balra-jobbra tekerve allitja a
pontosidot, hogy mikor kezdje a sutest es hogy mikor hagyja abba. nagy
oraszamlap mindenfele segedmutatokkal es skalakkal. sosem hasznaljuk.
 - vettem melle egy ketlangos indukciosat, igy jol megvagyok.

Vajk