[Epitesz-barkacs] Lemosható fal

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Már. 17., K, 13:06:51 CET

Sziasztok!

Van egy sima hagyományos meszelt (vagy diszperzites stb.) felületű fal,
amit lemoshatóvá és ezen belül résmentessé kéne tennem. Alapból le
szokás csempézni. Viszont én minél olcsóbban, és amennyire lehet,
egyszerűen visszaállíthatóan szeretném megoldani.

Az első ötletem az volt, hogy műanyag lemezzel (habosított PVC
(Ongrofoam), vagy kamrás polikarbonáttal) csinálom, amiket vagy
közvetlen a falra csavarozok, vagy fa lécekre, és a hézagokat,
csavarokat valami fóliával, pl. öntapadós tapétával fedem le.

Erre a feladatra szeretnék még ötleteket kapni, hátha van ennél jobb is.

A műanyag lemezek ára olyan 2eFt/m2 körül van, ennyiért már csempét is
találnék, csak a csempénél bejön még a ragasztás, fugázás, visszabontás
költsége, ez biztos elviszi 6-8-10eFt/m2-ig.

--

Gábor