[Epitesz-barkacs] vasöntvény meg sárgaréz :-(

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Már. 20., P, 19:29:36 CET

Tudom, neked most nem segítség, de ha valahol valakinek: félcollos
vasmenetbe beletört a sárgaréz csap menetes nyaka. Melegíteni sok okból
nem tudtam, hát egy keskeny fűrészlappal egymástól kb. 90 fokra
befűrészeltem, amíg a türelmem bírta, aztán egy pontozóval meg
csavarhúzóval kivéstem - előbb a kicsi darabot, aztán a nyagyobbat. A
végén belehajtottam néhányszor a menetfúrót. Szerencsére a sárgaréz
törékeny. Ha nem lenne az, akkor nem tört volna bele a csap:)
pi