[Epitesz-barkacs] vasöntvény meg sárgaréz :-(

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Már. 20., P, 19:58:46 CET

a multkor lattam hasonlora egy oreg szaki trukkjet: anya ra volt rohadva a
csavarra. nem flexelte, mert akkor belevagott volna amibe nem kell. hanem a
homlokan belefurt egy akkorat, ami minimalisan sertette meg a menetet a
csavaron, viszont az anya meggyengult es megnyult annyira hogy le lehetett
tekerni.

Vajk