[Epitesz-barkacs] Fűrészlap (lefújva)

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2015. Nov. 13., P, 04:04:06 CET

Újfent sziasztok!

Alig, hogy elküldtem a mailt ide a listára, a másik fiókomba benézve
találtam egy választ attól, akiről azt írtam, hogy válaszra sem
méltatott. Sűrűn szórom a fejemre a hamut, úgy látszik megint
türelmetlen voltam. Már meg is rendeltem a fűrészlapot.
Azért alternatívaként más címet is szívesen olvasnék.
Köszönöm!
Misi