[Epitesz-barkacs] Fűrészlap

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2015. Nov. 13., P, 03:51:46 CET

Sziasztok!

Egy asztali, barkács szalagfürészhez kellene lapot vennem, mert a régi
elszakadt. Sajnos sem a gép tipusát sem a gyártóját nem ismerem. Már
rendeltem egy lapot a neten, de sajnos kiderült, hogy az 1400mm-es,
Einhell gépre való éppen, hogy nem megy fel az enyémre. Azt tudom, hogy
van 1425mm-es verzió is, de nem ennél a cégnél. Ahol meg láttam, ott
válaszra sem méltattak. Ha tudnátok valami címet, ahol kapható az
1425mm-es verzió, megköszönném, ha megosztanátok velem. Bosszantó, hogy
van egy gép, de mégsem használható.
Köszönöm előre is.

Misi

---