[Epitesz-barkacs] Fűrészlap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Nov. 13., P, 10:19:23 CET

Vajk Fekete wrote:
> értenek hozzá, fognak segíteni. ha oldalra megy, akkor a
> párhuzamvezetőt állísd utánna és akkor egyenesen fog menni :-)

Sajnos nem ez az ábra. Aszimmetrikus volt az eredeti szalag fogazása valamilyen
szempontból. Szóval nem az a baj, hogy ferdén áll a szalag, hanem elkolbászol
oldalirányban annak árán is, hogy elcsavarodik a szalag. Ha nyomnám neki
mindentől függetlenül, annyira elcsavarodna, hogy be is szorulna.

Viszont lehet, hogy kiválóan alkalmas lenne körív vágására, de arra nem szokott
szükségem lenni.

De ez rég volt. Amikor kaptam jó szalagot, megszűnt a probléma.