[Epitesz-barkacs] Fűrészlap

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2015. Nov. 13., P, 14:01:44 CET

Sziasztok!

Nagyon köszönöm a segítséget.  Ha nem válik be ez a lap, amit rendeltem,
megpróbálom azt a céget, amelyik postáz. Az a fránya 100 km elég nagy
visszatartó erő a személyes vásárlásnál. ;-)
A lődörgés nálam is befigyelt. Ezért is feszítettem túl  a lapot, ami
persze nem javította meg a dolgot, csupán besegített a szakadásba. A
meg annyira vékony, hogy a forrasztó gépemmel nem merek nekiugrani, mert
biztos vagyok benne, hogy elégetné. A nagyobb gépemen, (ami csak ehhez
képest nagy, mert 400-as kerekeken fut,) a fogak egyenletes
kihajtogatása segített a kanyarodást kiküszöbölni. Azon a gépen
általában tüzifát vágok, de nem tetszett, hogy a  kugli vége szalámira
emlékeztetett. A hasításkor is gondot okozott, mert nem állt meg
biztosan a tőkén.

Még egyszer köszönöm.

Misi