[Epitesz-barkacs] párakapcsolós légbevezető - működik?

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Nov. 29., V, 19:16:34 CET

Épp most csináltunk mi is ilyen szigetelést, és sokat leveleztünk előtte
az elektro-etc-n is. Abból az jött le, hogy sehol sem jó a párafékező
fólia, mert vagy a födémet áztatja, vagy a szálas anyagot.
Gondolom a tetőbe azért szabad rakni párazárót, mert ott nincs az a
hőszigetelés, amit itt maga a födém jelent. Hogy bizonyos esetben
kialakulhat olyan állapot, amikor harmatpont alatti lesz a párazáród
alsó oldala.

Gábor