[Epitesz-barkacs] párakapcsolós légbevezető - működik?

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Nov. 29., V, 19:22:21 CET

Nálam meg csak a tetején van, hó meg beázás esetére.

A széleknél, találkozásoknál dobáltunk rá maradék tetőcserepeket,
egyrészt szél esetén nem engedi felfordítani a fóliát, másrészt azokban
a kis gödrökben össze tud gyűlni az esetleges csapadék. Mondjuk így
belegondolva az a széleknél pont nem szerencsés...

Gábor