[Epitesz-barkacs] párakapcsolós légbevezető - működik?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Nov. 29., V, 22:20:55 CET

Balázs Bámer wrote:

> Nem kell EPS. Fóliának én páraáteresztő tetőfóliát használtam, de a
> tetején nincs is. Ahol járunk, ott deszka van, persze
> alátámasztásokon.

Nem kell, de ha már megvették és lerakták, jobb, ha ott marad jól lerakva
(résekkel, hogy meglegyen az alatta lévő szálas anyag szellőzése), mintha
felszedik, és valahol elraktározzák.

Járásra nem alkalmas, mert csak 5 centi. Arra viszont alkalmas lehet, hogy ha
széles lapokat raknak le a hungarocellekre, akkor annyira eloszlik a terhelés,
hogy járhatóvá válik.

A teljesen szabadon hagyott szálas anyag sokkal rosszabb hőszigetelésű, mintha
valamivel le van fedve, ami megakadályozza a direkt légáramlást a fölötte lévő
hideg tér levegőjével. Ha lenne nagyon kicsi tömegű, tűszerű hőmérő, ki is
lehetne mérni, hogy a felső rétegben nem elég nagy a hőfok-gradiens.