[Epitesz-barkacs] párakapcsolós légbevezető - működik?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Nov. 29., V, 19:36:20 CET

a parazaras alatti-feletti szigeteles aranyatol fugg. ha alul 20cm beton
van, az kb semmi a felso 20cm gyapothoz kepest. es az aranyt a felso reteg
vastagsaganak novelesevel lehet eltolni.

ha a fenti haromszor jobb mint a lenti, en mar nem aggodnek. a felso
hingarocellel pont ez a baj. hogy az parazaro, es ott mar hideg van.