[Epitesz-barkacs] párakapcsolós légbevezető - működik?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Nov. 29., V, 22:08:07 CET

> Én ilyet vettem, állítólag kb. 60-70m2 területre ajánlott.
> Érdemes ennél a cégnél venni a garancia miatt, illetve ha odaszólsz,
> vagy írsz nekik, adnak még egy kis kedvezményt.
>
> http://www.midea.co.hu/hu/akcio-/190-midea-mddg-30den3-paratlanito-paramentesit.html

Ez óriási, szerintem nem kell neki ekkora.
Amúgy nem a területtől függ, hogy mekkora kell, hanem attól a vízmennyiségtől,
ami bekerül naponta a légtérbe. Ha semmi se kerül bele jószerivel (csontszáraz
irodák), akkor hiába óriási a terület.

Kis számolgatás: Naponta egy mosással kevesebb, mint 2 liter víz kerül a
levegőbe.
A fürdéssel még kevesebb. A főzésnél látható a víz fogyása az edényekből.

Ez utóbbi kettőre az a jellemző, hogy ezeknél gyorsan kerül a víz a levegőbe, ez
az egy indokolhatja a nagyteljesítményű páramentesítőt. De a napi 2 liter vízhez
ekkora (65% körüli) páratartalom esetén elég lehet egy 125W-os szerkezet is.

Fontos, hogy mennyire zajos. A kisebb valszeg halkabb.