[Epitesz-barkacs] vizmelegites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Sze. 7., H, 14:36:18 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> Hali!
>
> ugy nez ki minket is eler a gaz mizeria. igaz, kulturaltam, de kb 1
> hetig nem lesz gaz. keresek valami megoldast vizmelegitesre, ami a
> merulo forralonal kicsit kulturaltabb.. mondjuk napi furdesre
> alkalmas. portabilis, neadjisten berelheto..

Hogy bérelhető-e, azt nem tudom. Mennyi áram van?
Ha megbontható a vízrendszer az eddigi melegvíz-készítő szerkezetnél, akkor be
lehet rakni egy átfolyós vízmelegítőt. Nem ártana, ha nagyobb lenne, mint 10kW.
Egyéb esetben csak valami bojler jöhetne szóba, ha kell a melegvízhállózat
használhatósága.

Ha nem feltétel, hogy zuhanyozni is lehessen, akkor rezsó(k), merülőforralók
tényleg, sok áram, lavór....

Régen volt egy huszonliteres fazekunk, amiben felmelegedett a víz akárhogy,
beleálltunk egy nagy műanyag lavórba, és egy műanyag kancsófélével öntögettük le
magunkat.
_________
Olcsó megoldás: a katonai módi, pengék. :-)
(Bocs, ez komolytalan volt.)
_________
Aztán van egy olyan lehetőség is, hogy a gázkészülékeket át lehet álllítani
PB-re. Tűzhelynél biztosan működik, ott csak fúvókákat kell cserélni, ilyet már
csináltam, nem is drága dolog. Cirkónál nem ilyen fúvókák vannak, ott ez valszeg
nem megy, de nincs kizárva, hogy az egész égőt nem túl drágán át lehet cserélni.
Ez később is jól jöhet, bármikor adódhat gázhiány, és ott a PB. Arra nincs
ötletem, hogy bérelni honnan lehetne gázpalackot. Talán valakitől kölcsönkérni?