[Epitesz-barkacs] tekercselő

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2015. Sze. 7., H, 15:33:01 CEST

Valamit nem értek.
Van kélt piros és két fekete kivezetése. Mind a négy szál bemegy a
tekercselésbe, nem látszik hol közösítették. A két piros között viszont nulla
ellenállás mérhető, tehát az lehet az üzemi kondis tekercs és a másik közös
pontja.

A kondi tekercsének ellenállása 27 Ohm, a főtekercsé 7 Ohm.
Ha a két piros a közös, akkor a két fekete kéne a "legtávolabb" legyen
egymástól, viszont azok között nem 34, hanem csak 20 Ohmot mérek.
Ez hogy van?

Gábor