[Epitesz-barkacs] Marógép

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Sze. 8., K, 23:09:47 CEST

Sziasztok!

Eléggé jó Makita akció van, elgondolkodtam, hogy talán vennék egy
faiparos marógépet. Egy Kress van nekem a CNC-ben, de ahhoz nincsenek
ilyen kis kütyük, meg nem is lenne kényelmes leszerelgetni a gépről.

Ez az akciós oldal:
http://www.gepdepo.hu/faipari-gep/maro

El tudná nekem valaki magyarázni, hogy mi a különbség az élmaró és a
felsőmaró között? YT-on vannak rá videók, szóval nagyjából értem, csak
arra gondolok, hogy valamelyik felülről kompatibilis-e a másikkal, vagy
ez két tök eltérő gép?
Per pillanat leginkább az érdekelne, hogy deszkára-gerendára élletörést
csinálni, vagy nútot bele.
Az élmarók közt is van választék, egyiket lehet szögbe dönteni, másikhoz
másolóhüvely és alaplemez, harmadikhoz görgős vezető, így kapásból
egyiket sem tudom, mire való.

--

Gábor