[Epitesz-barkacs] Marógép

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Sze. 10., Cs, 13:32:40 CEST

Ez nagyon szép, de 2cm felett már nem tudsz mit csinálni a vetemedéssel.
Nem tudom, arról írnak-e valahol, hogy ha tényleg jóra akarod csinálni
(szerintem), akár évekig is pihenni kell hagyni az anyagot állandó, és a
beépítési helynek megfelelő páratartalmú helyen. Azután lehet
kiválogatni a felhasználható darabokat.

Másik lehetőség a ragasztott anyag, az szinte fémpontossággal munkálható
meg, na jó, egy-másfél nagyságrenddel pontosabb, mint a nyersanyag. Ha
esztétikusat akarsz, akkor a hőszigetelő nyílászárók megoldást
választod, ha festve/burkolva lesz, akkor meg OSB a nyerő.

pi