[Epitesz-barkacs] Marógép

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Sze. 10., Cs, 16:47:02 CEST

Igen, erre gondoltam, és nem tudom, mi a helyes válasz. Fatelepeken
látni olyat, hogy ott van kipakolva a sok áru az udvarra, még tető sincs
fölötte. Az ebből a szempontból lehet, hogy jobb így nyár után, hogy jó
száraz az anyag. De igaz, ha megvennék sok köbméter fát, és szállítás
után azt látnám, hogy minden harmadik görbe, nem tudom mit csinálnék vele.
A válogatást meg nem annyira díjazzák.

Gábor