[Epitesz-barkacs] Marógép

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2015. Sze. 10., Cs, 14:41:20 CEST

> Szóval nem tudom, de lehet, hogy jó módszer lenne csinálni egy hosszú
> vályút, azt megtölteni hipóval, beáztatni az összes gerendát, aztán hagyni

A hipóban nem a vegyhatás a lényeg, hanem a durva oxidálóhatás - ami
viszont múlik, mert a hipoklórsav idővel elbomlik.

Amúgy én csináltam itthon áztatást favédőszerve is és olajba is. Ez
utóbbi étolaj és lenolaj keveréke volt az előbbi javára, mert az
sokkal olcsóbb. Pontosabban inkább mártás volt, mert az áztatás órákig
tart, és csak egy vagy két fa fért bele.

szia: Balázs