[Epitesz-barkacs] ideiglenes...

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2015. Sze. 16., Sze, 13:33:53 CEST

> Fura a jelenség, mert vörösréz cső lyukad xarrá lépten-nyomon, most
> másodszor törik fel a fürdőszobájában a dolgokat.

Nem repedezett ott valami? Arra gondolok, hogy valami mozgott, és a
fixre betonozott cső nem bírta.

Én is falon kívül vezetném. Majdnem mindenhol így is volt, kicsit
emlékeztet is a fürdőszoba egy német tengeralattjáróra (-: Ahol nem,
ott a padlóban volt már csőtörés. Igaz, egy gyári hibás hollandi ment
szét.

> (Nekem mondjuk a natúr kemény pvc is bevált, de mintha ma már ez nem lenne
> divat.)

Vizes ismerős szerint az idővel rideggé válik és csőtörés a vége.

szia: Balázs