[Epitesz-barkacs] ideiglenes...

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Sze. 16., Sze, 16:08:11 CEST

A lapokat szilikon tappancsokkal rögzíteném, de nem túl sokkal, csak
hogy jól megtámassza, mert az is nagyon tudja fogni, bontáskor eltörhet
a lap.

A "salétromos" falnak/földnek van köze a salétromsavhoz?

Én még kamaszkoromban fektettem csövet a mérőaknától a házi "elosztóig".
Hatméteres, 1"-os, horganyzott darabokból először jól megtéptem a
felszínen (kóccal és lenolajjal tömítettem), aztán befestettem szép
vörös rozsdagátló alapozóval, majd száradás után másodszor is
befestettem, de közben folyamatosan tekertem be több rétegben ún.
csőfóliával (amiból a nájlonacskók készültek:), aztán beleengedtem a
80cm mély árokba, homokkal elfedtem, majd rá a földet. Ez már elég régen
volt, kíváncsi lennék, milyen állapotba kerültek azóta. (Valószínűleg az
idő nagy részében talajvízben voltak.) Reményeim szerint a rozsda
legfeljebb belülről támadhatta meg.

pi