[Epitesz-barkacs] kerites online

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Sze. 21., H, 20:54:39 CEST

jahogy a gabionról beszélsz.

semmi nem készül az örökkévalóságnak. van hozzá doksi, lehet tudni hogy
mennyi a várható élettartama, mi a felülvizsgálat szükséges gyakorisága és
módszere. alkalmazni kell és kész.
annyiból még előnyösebb is hogy nem tud hirtelen tönkremenni az egész,
látszik ha kezd szétmenni, kicserélni is egyszerűbb mint a betont.

nekem gyanús hogy mire a ketrec szétmegy, összegyógyul annyira hogy megáll
nélküle is. tuti nem a drót tartja a helyén a hegyet, mert akkor a kő nem
is kellene. esélyes hogy a ketrec csak azért kell hogy ne egyesével kelljen
a követ rakosgatni.

Vajk