[Epitesz-barkacs] Ház-alap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Sze. 24., Cs, 15:57:41 CEST

Acs Gabor wrote:
> Sziasztok!
>
> Ha már szóba kerültek ezek a beton dolgok.
>
> "A kérdés az, hogy meg lehet-e még menteni ezt a házat, vagy gazdasági
> totálkár?"

Van itt egy listatársunk, aki felemelte a kis házat teljes egészében, és
aláalapozta.

Ezúttal kicsit nagyobb lenne a feladat, de - a ház felépítésétől függően -
szerintem itt is végrehajtható lenne. Kéne ismerni a ház felépítését,
válaszfalak....Mert nem tűnik valami nagy faháznak, szóval, ha valahogy az egész
a levegőben mindenféle ügyes tartókkal megtartható, akkor teljesen jóra építhető
alá az alap.

A másik listán az egyik srác írta, hogy egy házat hogy mentettek meg, és hogy
azóta nem moccan. Ha csak körbealap van, akkor elhiszem, meg akkor is, ha csak a
külső alappal van a baj. Ha belül is van alap, ahhoz így nem lehet hozzáférni.
Ezért kéne ismerni a házikó teljes felépítését.