[Epitesz-barkacs] Ház-alap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Sze. 24., Cs, 19:30:21 CEST

Acs Gabor wrote:
> Itt az is egy elvi szempont, hogy ez a ház nyaraló. Nyaralót meg nem
> nagyon divat vásárolni. Viszont ez itt 3 egymás melletti telek, ami
> ritkaság ott a környéken, ha valaki lakóházat akar építeni egy igazán
> szuper helyen, annak lenne jó megvenni ezt a területet.
> Szóval ha így hagyom repedten, az egy pár évig biztos jó
> felvonulásinak, de nyaralónak én nem venném így meg, az biztos, tehát
> így a nyaraló emberek kizárva. Ha megcsináltatom sok pénzért, az mind
> bukó lesz, ha valaki építkezni veszi meg a telkeket.

Ezt mind értem, csak szerintem az, aki épíkezni akar, főleg ilyen összevont
telken, annak a felvonulási épület nem probléma. Biztos jobban szeretné, ha üres
lenne, de legalábbis azt a rozzant faházat nem biztos, hogy be akarja számítani
pozitívan a telkek árába. Lehet, hogy ha tervez(tet) rá épületet, az pont telibe
találná az öreg házikót. Megoldják konténerrel meg akárhogy. Csak a kicsi,
önfoglalkoztató építőnek számít az ilyesmi, de ez manapság egyre ritkább, ha van
egyáltalán ilyen még. Már csak a szabályok miatt is gáz asszem.