[Epitesz-barkacs] Ház-alap

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Sze. 24., Cs, 19:22:17 CEST

Itt az is egy elvi szempont, hogy ez a ház nyaraló. Nyaralót meg nem
nagyon divat vásárolni. Viszont ez itt 3 egymás melletti telek, ami
ritkaság ott a környéken, ha valaki lakóházat akar építeni egy igazán
szuper helyen, annak lenne jó megvenni ezt a területet.
Szóval ha így hagyom repedten, az egy pár évig biztos jó felvonulásinak,
de nyaralónak én nem venném így meg, az biztos, tehát így a nyaraló
emberek kizárva. Ha megcsináltatom sok pénzért, az mind bukó lesz, ha
valaki építkezni veszi meg a telkeket.

Gábor