[Epitesz-barkacs] Ház-alap

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2015. Sze. 25., P, 09:34:50 CEST

> gázlánggal. Ha kb 300 fokra fel van melegítve, akkor kb 1 centivel hosszabb
> 3 méteren. Kihűlve aztán marha nagyot húz, ha meleg állapotában van

Ez nekem is eszembe jutott. Ám szerintem az abroncs semmit sem ér, ha
az egyik sarka süllyed. Azt nem fogja megállítani úgy, hogy a ház
többi része helyben marad.

Annyit tennék, hogy a vízelvezetést korrektül megoldanám. Minimális
pénzből megvan, és akár a további romlást is megállíthatja. (ha nem a
dombon csúszik le)

Ha el akarom adni, hagynám a fenébe az alapot, és mint meglévő hibát
jelezném a vevőknek. Tudják, mit vesznek. Különben ha látszik az új
módosítás, egyből jön a kérdés, hogy miért történt, illetve tényleg az
történt-e, elegendő-e. Az új tulaj megoldja, ahogy akrja.

szia: Balázs