[Epitesz-barkacs] Ház-alap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Sze. 25., P, 11:23:28 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Ez nekem is eszembe jutott. Ám szerintem az abroncs semmit sem ér, ha
> az egyik sarka süllyed. Azt nem fogja megállítani úgy, hogy a ház
> többi része helyben marad.

Ha elég erősen húzza össze a betont, kicsi méretről van szó, helyben maradhat,
illetve idővel az egész ház dőlhet valamerre, de egy tömbként, ha az abroncsolás
jól sikerül.

> Annyit tennék, hogy a vízelvezetést korrektül megoldanám. Minimális
> pénzből megvan, és akár a további romlást is megállíthatja. (ha nem a
> dombon csúszik le)

Igen, ezt is odaírtam az elején. De most az az ábra, hogy már az ajtó(k) is
szorulnak, és a beton repedését kellene lecsökkenteni.

Na de az eladási szándék az egészet fölöslegessé tette.