[Epitesz-barkacs] fan coil teljesítmény

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Ápr. 17., V, 16:11:52 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ez 0,64 m3/h
> Egy Grudfoss 40/25-ös (nem túl nagy) keringető szivattyú optimális
> munkapontban ennek alg több, mint a dupláját tudja. Egy rendszerben ez

Ebben nekem az a furcsa, hogy akkor hogy lehet egy kazánnak sok kW a
teljesítménye?
Amit számoltam, az ugye 5kW 5 fokos delta T-vel.
Na de egy jóféle kazán akár huszonkilowattot is tud. Akkor hogy lehet, hogy az
alig több vízszállításhoz ezt kell írnod?:

> szelepét, elinduljon a ventilátor is. Ha nem hűti, a durván
> lecsökkenő delta T miatt a kazán elektronikája hibajelzéssel le fog
> tiltani.

Márpedig a fűtési víz is ugyanakkora fajhőjű, mint bármilyen más víz.