[Epitesz-barkacs] beton tisztitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Dec. 2., P, 07:09:12 CET

Hofferek Attila wrote:
> inkább gyantával öntsd föl.
> a fugák undorítóak lesznek, bármilyen színűt is választasz

Helyből undorító színűt kell választani. :-)

Különben a fugákat nem lehet ugyanígy, valami teljesen vízzáról anyaggal
impregnálni? (Nem értek hozzá, csak ha már műgyanta...)

Az biztos, hogy a beton nagyon problémás. Megdöbbentően szép volt az a csiszolt
beton, amit az autóm leöntött olajjal, akkor mondták, hogy ez nem műgyanta,
hanem beton. Pedig én azt hittem, hogy műgyanta. Lehet, hogy ezt a csiszolt
betont kellett volna impregnálni valami műgyantával, esetleg utócsiszolni, ha
nagyon simát akarnak. Persze az a rész, ahol a vegyi sor volt, az nagyon meg
volt csinálva, oda bármi kiömölhetett volna, sőt, kármentő kialakítású volt,
ahogy ilyen helyen szokás.