[Epitesz-barkacs] Tartalék fűtés puffertartállyal

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Dec. 21., Sze, 18:03:09 CET

Gazdaságossági számításokat végeztél? A leírt rendszer anyagáron másfél
milla, és nem becsültem túl. Kiegészítő fűtésnek kicsit durva. Radiátorokat
felszerelni és becsövezni úgy, hogy nem az az elsődleges fűtés, eleve nem
logikus nekem.

Annó én akartam napkollektort. És úgy számoltam, hogy pl a tartály
költségét nem számoltam, mert az úgyis kell. És munkadíjjal sem számoltam.
És így is az jött ki, hogy gazdaságilag értelmetlen. Azóta is kerülgetem a
300l tartályt, amit vettem merthogy a napkollektor miatt nagy kell.

Persze értem, hogy kell hmv, és a villanybojler nem a legjobb. Meg akarsz
villanymentes fűtést is. Nem mondom hogy van jobb ötletem, mint amit
leírtál, de brutál overkill.

Vajk