[Epitesz-barkacs] Tartalék fűtés puffertartállyal

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Dec. 21., Sze, 18:12:38 CET

Hi,

On Wed, 21 Dec 2016, 18:03 Vajk Fekete, <vajkhu at gmail.com> wrote:

> Gazdaságossági számításokat végeztél? A leírt rendszer anyagáron másfél
> milla, és nem becsültem túl. Kiegészítő fűtésnek kicsit durva. Radiátorokat
> felszerelni és becsövezni úgy, hogy nem az az elsődleges fűtés, eleve nem
> logikus nekem.

Radiátorok eleve vannak, a nyílt égésterű gázkazánt akarom kidobni, mert
ahhoz tényleg mindent ki- és le kellene cserélni.

Annó én akartam napkollektort.

A napkollektoron még gondolkodom, lehet, hogy levegő-víz hőszivattyú kerül
oda, annak meg akkor jó a hatásfoka, ha alacsony a vízhőfok.

Persze értem, hogy kell hmv, és a villanybojler nem a legjobb. Meg akarsz
> villanymentes fűtést is. Nem mondom hogy van jobb ötletem, mint amit
> leírtál, de brutál overkill.

Annyira nem durva azért. :)

Bye,
Auth Gábor