[Epitesz-barkacs] Jacuzzi fűtés fával Volt: Tartalék fűtés puffertartállyal

Hofferek Attila attila.hofferek at soka.co.hu
2016. Dec. 21., Sze, 22:46:07 CET

Ezt a tekercsben árult rézcsövet egy kis öntöttvas jancsikályhába
be lehetne tenni szerinted, hogy egy medence vizét fűtse? Úgy értem,
hogy a közvetlen láng nem tesz benne kárt? Vagy egy vékony samott-vízüveg
sárral be kéne pacsálni inkább?

+1:
Vannak ilyen vizes gyorscsatlakozók, amik bírják a hőt és amikor széthúzod,
egyik oldal sem folyik?

--
Hofferek Attila