[Epitesz-barkacs] eddy currents

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2016. Feb. 4., Cs, 23:29:24 CET

Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu> írta, 2016. 02. 04.:
> És ha meg kell állnod, akkor megszűnik a világítás?
> pi

úgy kell megcsinálni, mint a vasúti kocsik világítását

van rajta akku is, és a tengelyen egy generátor is,
amelyik álló helyzetben az akkura kapcsol át, menet közben meg
a tengelyen levő generátorról dolgozik

a  "version 0.9" pl így mehetne
kerékpáros üzemben az akkun is van egy schottky dióda, meg a generátoron is,
aztán a
http://skory.gylcomp.hu/ledlamp/ledlamp.html -on látottakat összeházasítom a
az általam említett diódás játékkal